måndag 18 juni 2018

En heldag med aktiviteter

På förmiddan idag drog jag iväg med bilen ful i tjejer. Hos kusinerna släppte jag av Mini och plockade upp T innan vi drog vidare på olika aktiviteter.




Smôla hade två kompisar med sig och skulle på "sommarkul skapande" så första stoppet var vid församlingshemmet där de skulle hålla till hela dagen. 
Efter det åkte vi vidare till idrottsplatsen där Lilla S och hennes kusin T skulle vara med på idrottsskola under ett par timmar. Förra veckan var båda mina största tjejer med på detta när det var här i byn och imorgon är det här igen.
Under tiden de tränade passade jag på att gå till gymmet en timma själv också.




När jag kom tillbaka till idrottsplatsen hade min svägerska kommit med de yngsta "juvelerna" och när träningen var slut drog vi iväg och åt mat. Sen var jag tvungen att vänta in de stora tjejerna så då åkte jag iväg till svärföräldrarna och tittade på fotbollen. När tjejerna dök upp där när matchen precis hade spelats klart så var dagens aktiviteter slut och vi drog hem tillbaka. Imorgon kör vi igen.


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar