söndag 29 oktober 2017

Stå upp för sig själv!

Jag är mor till tre tjejer.
Tre flickor som jag vill ska få växa upp till starka individer och som ska kunna göra vad de vill med sina liv.
Jag vill att de ska lära sig att allt är möjligt bara man vågar.
Jag vill att de ska lära sig att stå upp för sig själva och våga säga emot.

Det är till stor del detta som de sista veckorna har handlat om och nu ska jag även visa tjejerna att man klarar sig även om saker och ting inte blir som man tänkt sig. 
Nya möjligheter kommer, nya dörrar öppnas.




Jag har inga egna söner som jag kan uppfostra att behandla alla, inklusive flickor med respekt.
Däremot försöker jag lära mina flickor detta samtidigt som de får lära sig att inte behöva stå tillbaka bara för att de är just tjejer. 


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar