torsdag 26 oktober 2017

Vi fick tillbaka allt!

För några veckor sen hade vi en hårddiskkrasch. Naturligtvis var det den hårddisk som alla fotografier var sparade på och när vi insåg att backuppen inte hade fungerat så flödade tårarna får jag erkänna. 




Till att börja med trodde vi att alla kort från hela Lilla M:s liv var borta, inklusive mina kort jag tagit med mobilen. Tillslut lyckades ändå M hitta de äldsta filerna och det var "bara" fotona från mitten av förra året fram tills nu som var borta av de som var tagna med kameran och hela förra året av mina mobilkort.




Det var dock nog så illa då alla semesterbilder var borta från både förra året och i år och dessutom alla kort från barnens födelsedagar de här två åren och mycket mera. Gissa om jag var glad över att åtminstone ha bloggen och Instagram att titta tillbaka på där oftast guldkornen ändå finns. Sällan har jag väl varit så glad över att jag bloggat och publicerat på Instagram så mycket som jag gjort.




Nu sitter jag ändå och njuter av alla bilder igen, dock inte utan att det har kommit en tår även ikväll, denna gång av lättnad och glädje. Det har kostat många tusenlappar men det fick det göra, för nu har vi fått tillbaka allt tack vare en firma som vi skickade in hårddisken till och som kunde rädda allt som fanns på den.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar