fredag 4 september 2015

Julkonsert med Carola

Idag har jag köpt biljett till Carolas julkonsert. Jag ska gå tillsammans med en av mina bästa vänner som jag träffar alldeles för sällan men som sa ja direkt när skickade ett sms och frågade om hon vill följa med mig. Jag längtar redan och det ska bli så kul!
 
 
Bild lånad från http://www.carola.com/turneplan.html
 
Det är inte ofta jag gör något på egen hand utan barnen eller M men nu ska jag få åka iväg en hel dag helt själv och passa på att julshoppa under dagen innan konserten också om det blir som jag tänkt mig. För ca tio år sen var jag och M på hennes julkonsert och jag gillar verkligen Carola och då framför allt hennes julmusik. Nu har jag verkligen något att se fram emot under hösten.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar