torsdag 20 augusti 2015

Oanvända skor

Tidigt i sommar skyndade jag iväg och köpte nya träningskor när de gamla började på att gå sönder. Tyget på ovansidan var på väg att brista och eftersom jag var ute och gick och joggade en del var det nödvändigt att införskaffa nya.
 
 
 
 
Detta var alltså någon gång i början av sommaren och ikväll klippte jag av lapparna som satt fast på dem. Så mycket har jag alltså varit ute och tränat den här sommaren. Tiden har inte riktigt räckt till för det. 
 

 
 
Jag kan inte påstå att det var med någon hög intensitet jag var ute och gick ett par kilometer ikväll heller men syftet med promenaden var att försöka sova ner denna lilla dam. Skorna fick jag inviga men lilla fröken var lika klarvaken när jag kom hem tillbaka så där gick jag bet. Nu hoppas jag på att skorna ska bli använda mer framöver.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar