måndag 24 augusti 2015

Jag gjorde det!

När jag veckan efter min brorsons dop la över bilderna från kameran till datorn fick jag nog. Att se sig själv på bilder där man väger minst 10 kg för mycket var inte roligt och där och då bestämde jag mig för att ändra kosten för dessa kilon jag drog på mig under graviditeten satt som fastlåsta på min kropp trots att Lilla M var nästa 10 månader redan.
 
 
 
 
Här är en bild på mig från dopet med ben tjocka som timmerstockar. Några modellben får jag aldrig men med tio kilo mindre på kroppen är det klart att även benen blir smalare och finare.
 

 
 
Här är två bilder från imorse när vågen precis visat -10,2 kg från nä r jag la om kosten för knappt 13 veckor sen.
 

 
 
Efter en sommar och 10 kg lättare känns kroppen betydligt bättre och jag är överlycklig över att ha klarat av det. Inte har det varit särskilt svårt heller och vid några tillfällen under sommaren har jag även frångått min kost, mer eller mindre frivilligt. Det är t.ex. inte helt lätt att vara på semester och försöka hålla lågkolhydratkost men jag har gjort så gott jag kunnat och nu har jag nått mitt stora mål.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar