Idag började dagen med dans och utklädning.
Lillan skulle ha storasysters förkläde med tillhörande grytvante.
På huvudet tyckte hon dessutom att Skrållans mössa passade fint.
Smôla drog på sig sin Hello Kittyklänning, krona och balettofflor och på stereon spelades Bamse för fullt och det dansades och diggades.
Mitt under dansen hanns det med lite "Titt ut"-lek
Just nu är det roligt att dra det mesta över ögonen. Mössor, filtar eller varför inte trasmattan på köksgolvet.
När hon "dyker upp" igen skrattar hon så mycket hon orkar och sen kör vi ett varv till.
Tack för titten!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar