fredag 16 juni 2017

Lilla S nya rum

Idag har jag städat i Lilla S nya rum och fått upp tavlor och annat på väggarna.




Rummet har ju varit i bruk ett tag nu men nu känns det mer färdigt.




Skrivbordshörnan blev riktigt bra med utsikt över trädgården och vägen nedanför. Nu har stolen jag målat fått flytta in också. 




Mobilen har jag, Lilla S och Lilla M tovat bollarna till och sen monterade jag ihop alltihop och nu hänger den fin i taket ovanför skrivbordet.




I fönstret har jag lagt en fin ljusslinga i form av rosor som jag tror Lilla S fick av någon släkting i födelsedagspresent i höstas. Här i fönstret står också några av Lilla S "skatter" som hon har samlat på sig på loppisar och liknande.




På bänken är det oftast fullt av Lego utspritt men just för tillfället finns det endast hopbyggda delar och resten har fått flytta ner i en låda.
Nu är det dags att ta tag i och städa även den andra delen av hennes rum. Inte lika kul får jag väl erkänna.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar