tisdag 10 januari 2017

Första dagen

Första arbetsdagen är nu avklarad och även om det var jobbigt att dra igång imorse så känns det ändå bra på något sätt att vara igång. Det är alltid mycket att göra på jobbet när man startar upp igen och det gällde bara att lyckas genomföra dagen så bra som möjligt och nu är jag igång igen.




Efter att ha varit ifrån flickorna hela dagen så längtade jag väldigt mycket efter dem när jag skulle hämta dem på fritids/förskola. Först möter jag Smôla som ropar rakt ut "Nej! jag vill inte hem" och satte sig helt på tvären.
På nästa avdelning var det i stort sett samma reaktion på Lilla S och sen även Lilla M som inte heller ville avsluta leken för att följa med mamma. Inte jättekul när man får den reaktionen även om det är känns bra att de trivs. Eftersom alla tre egentligen var väldigt trötta var det skönt att mamma lagat mat åt oss så vi kunde springa dit direkt ifrån skolan/förskolan och sätta oss till dukat bord. Helt klart räddningen då alla är trötta och hungriga.

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar