onsdag 16 juli 2014

Lyxdagar!

I två dagar har flickorna varit hos sin farmor och farfar och jag har kunnat ta det lugnt och vila precis när jag velat. När det sen var dags för flickorna att komma hem idag så skjutsade de hem dem och dessutom hade de mat med sig som de lagade här så att även jag skulle få äta utav den.
Inte heller igår behövde jag fixa maten själv för då tittade jag in hos mamma och pappa lagom till middagen. Jag har med andra ord haft ett par riktiga lyxdagar!
 
 
 
 
Ikväll har vi varit på byns café och firat min pappa som fyller år idag. Min man var också med eftersom han kommit hem idag och nu har semester i över sex veckor, det känns helt underbart! Innan vi åkte hem tillbaka tog vi en liten promenad bland myggen på kyrkogården. Jag klarade att promenera runt tillsammans med de andra men det gick ganska långsamt och flickorna hade inte tid att vänta  på mamma utan sprang före hela tiden. Med tanke på hur orörlig jag är så kommer jag ha ett stort arbete framför mig att jobba upp min kondition tillbaka. Det kommer bli målet under hösten då det får bli många och långa barnvagnspromenader.
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar