tisdag 15 juli 2014

Lite förberedelser

Igår var jag och lämnade av flickorna hos deras farmor och farfar för ett par dagars "semester". Eftersom M fortfarande jobbar så är jag ensam hemma och kan göra de saker jag vill och orkar.
Efter att ha legat och sovit en stund igår eftermiddag så samlade jag kraft på kvällen till att bädda spjälsängen och  stryka de små bebiskläderna.
 
 
 
 
Idag har jag fortsatt att stryka och att ta reda på tvätt så nu har jag bara det som fortfarande hänger på torkstrecket kvar att ta reda på. BB-väskan har jag också börjat packa fast bara med bebiskläder och blöjor mm. Det är väl dags antar jag att börja plocka fram amningskläder mm och packa ner i väskan.
 
 

 
 
Det är lite spännande när man kommit så långt i graviditeten att bebisen egentligen kan komma när som helst. Eftersom jag gick över så länge med Lillan räknar jag ändå med att det fortfarande kan ta många veckor än innan det är dags.
 
 
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar