torsdag 2 juli 2009

Äntligen semester

Nu har M semester i fyra veckor, jätte skönt. Vi inledde hans semester med att åka och bada tidigare ikväll. Smôla badade även hon och tyckte det var jättekul att plaska i vattnet. Själv simmade jag lite och det var riktigt behaglig temperatur i sjön. Idag har vi annars bara njutit av vädret. När Smôla sov så passade jag på att lägga mig i solen med en bok en stund. Oj vad varmt det var men jag hade bunkrat upp med vattenflaska och vattenmelon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar