Nu har M semester i fyra veckor, jätte skönt. Vi inledde hans semester med att åka och bada tidigare ikväll.
Smôla badade även hon och tyckte det var jättekul att plaska i vattnet. Själv simmade jag lite och det var riktigt behaglig temperatur i sjön. Idag har vi annars bara njutit av vädret. När
Smôla sov så passade jag på att lägga mig i solen med en bok en stund. Oj vad varmt det var men jag hade
bunkrat upp med vattenflaska och vattenmelon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar