tisdag 24 oktober 2017

En jobbig period

Det är mycket som händer i mitt liv just nu utöver det vanliga.
En del väldigt jobbigt men annat som är väldigt roligt också så länge jag inte låter nervositeten ta överhand.
Det jobbiga får jag komma till i ett senare inlägg eftersom jag inte vet än hur saker och ting slutar. Det roliga är att jag "råkat" hamna mitt i en musikal som vi har föreställning med på lördag.




Med mycket press från alla håll följer en hel del huvudvärk får jag erkänna och jag äter Alvedon i stort sett dagligen. Det ska bli skönt när den här veckan är över och höstlovsveckan tar vid.




Igår fick jag åka ifrån jobbet när de ringde ifrån skolan att Smôla var dålig. Hon har dragit på sig en förkylning men är bättre nu och kan gå till skolan igen imorgon vilket är tur med tanke på musikalen på lördag där både hon och Lilla S också är med.




I söndags var vi ute en stund tillsammans bara jag och Lilla S. Vi tog ett par smågranar, lite enris, mossa osv och sen gjorde vi fint ute på trappen. Skönt att få vara ute i friska luften och Lilla S var så nöjd över att få vara ensam med mig utan systrar. Det är nog kanske inte så ofta vi gör något bara vi två så det var mysigt och kul att hon ville vara med.


Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar